Často kladené otázky

Základní informace o Google Analytics 4
Google Analytics 4 (GA4) - váš nový analytický nástroj, který z části převezme funkci po končících Universal Analytics a zároveň vám poskytne pohled na data z úplně jiné perspektivy.
Google minulý rok oznámil konec Google Analytics Universal Analytics (GA UA), a to ke dni 30. 6. 2023. Znamená to, že od 1. 7. 2023 GA UA nebudou schopné přijímat nové data z vašeho webu. Jinými slovy - nezměříte žádnou návštěvnost, události, cíle ani transakce. Proto je migrace na nové GA4, které tuto úlohu převezmou, nutná.
Pro všechny, kteří využívají pro svůj business webovou analytiku a bez dat se neobejdou. Jste e-shop, který detailně vyhodnocuje svoje marketingové aktivity, web, který se zaměřuje na sběr kontaktů (leadů) od potenciálních klientů, nebo jen sledujete návštěvnost webu? Pro všechny tyto segmenty je migrace z GAUA na GA4 nevyhnutelná.
I když GA UA budou ukončeny až na konci června 2023, akční kroky je doporučené činit již nyní. Doporučeným postupem je duální měření do obou Google Analytics nástrojů, a to možná co nejdříve. V praxi to znamená, že se sbírají data do GA UA i do GA4 souběžně. Právě tímto způsobem dokážete k 1. 7. 2023 zajistit hladký přechod na nové GA4. Nejenže GA4 nebudou 1. 7. úplně prázdné bez jakýchkoliv dat, ale zároveň jejich včasnou implementací získáte prostor na nastavení přesně podle vašich představ a potřeb, aniž byste jakákoliv data ztráceli byť jen jediný den.
My, jako agentura KOFEIN, za sebou máme již desítky implementací GA4 pro e-shopy i pro leadové weby předních inzerentů v Česku i zahraničí. Naším cílem je nastavit GA4 tak, že budou z pohledu analytiky skvěle sloužit nejen při přechodu na ně, ale dlouhé roky. Navrhujeme optimální nastavení měření v GA4 pro každého individuálně podle jeho potřeb, spolu s vámi nadefinujeme nové cíle a KPI a vše na vašem webu kompletně nastavíme na klíč přímo pro vás.
Implementaci Google Analytics 4, pomocí Google Tag Manager. Zní to komplikovaně? Právě naopak. Řešení, které nabízíme je tedy univerzálním řešením, které je připraveno i na případně aktualizace měření ze strany Google Analytics, ale i jiných inzerentních a analytických nástrojů (Google Ads, Facebook Ads, Sklik, Criteo, Biano, Favi, apod.)
Celková délka implementace bude z části záležet i na šikovnosti a rychlosti vašich programátorů, pokud budeme vyžadovat jejich pomoc. Z praxe však umíme říci, že průměrná délka implementace Google Analytics je tři týdny.
Automatická migrace z Universal Analytics na GA4 vám nastaví vaši službu GA4 v nejzákladnější podobě. Pro optimální nastavení služby GA4 však doporučujeme další, dodatečná nastavení.
Ano, školení pro práci s rozhraním Google Analytics 4 nabízíme jako samostatnou službu. Pro bližší info se nám ozvěte a podrobnosti dohodneme obratem.

Jsme agentura KOFEIN

Tým 33 specialistů on-line marketingu.
Specializujeme se pouze na PPC a analytiku. Na to co umíme a co nás baví.
Partneři Google a Seznam.cz

Jsme klíčovým partnerem Google a partnerskou agenturou Seznam.cz.

Jeden z největších agenturních PPC týmů    

Tvoříme jeden z největších týmů specializující se pouze na PPC reklamu a analytiku.

Vzděláváme

Vzděláváme nejen sami sebe, ale také lidi kolem nás. Ať už na vysokých školách, nebo ve firmách.

Výběr z aktuálních referencí

Nejen tyto, ale i další české značky nám důvěřují.

Email

chci@kofein.cz

Adresa

agentura KOFEIN s.r.o.
Voctářova 2500/20a
Libeň, 180 00 Praha 8

© agentura KOFEIN 2023 | www.kofein.cz | Zásady ochrany osobních údajů